Księgi Handlowe:1. Prowadzenie i przechowywanie przez Biuro ewidencji księgowej (syntetycznej i analitycznej) Podatnika w postaci księgi rachunkowej,na którą składają się:- dziennik- konta księgi głównej i ksiąg pomocniczych- zestawienie obrotów i sald kont księgi głównej i ksiąg pomocniczych2. Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji podatkowej, na którą składają się:- odrębne ewidencje dla celów podatku od towarów i usług- ewidencje środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych- ewidencje wyposażenia3. Sporządzanie sprawozdań finansowych według potrzeb klienta.4. Sporządzenie bilansu oraz rachunku zysków i strat według potrzeb klienta.
Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów:
1. Prowadzenie i przechowywanie przez Biuro następującej dokumentacji podatkowej
– podatkowej księgi przychodów i rozchodów
– ewidencji dla celów podatku od towarów i usług,
– ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
– ewidencji wyposażenia,
- dokonywania rozliczeń podatku od towarów i usług w ramach prowadzonej przez Podatnika działalności gospodarczej.
2. Sporządzanie zestawień finansowych dla klienta i podatku JPK VAT.
3. Obliczanie składki zdrowotnej od dochodu w Nowym Ładzie.
Kadry i Płace
1. Prowadzenie ewidencji pracowników
2. Prowadzenie akt osobowych pracowników, w zakresie wynikającym z prawa pracy i przepisów szczególnych
3. Prowadzenie, dla pracowników wymienionych w punkcie 1, całości spraw wynikających ze stosunku pracy
4. Rejestrowanie pracowników w ZUS i wyrejestrowywanie
5. Rejestracja zwolnień lekarskich
6. Wprowadzanie, aktualizowanie i archiwizowanie danych kadrowych w komputerowym systemie kadry-płace.
7. Naliczanie wynagrodzeń i prowadzenie obsługi płacowej pracowników na podstawie dokumentów płacowych oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami
8. Sporządzanie list płac
9. Prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników.
10. Naliczanie wynagrodzeń za czas nieobecności w pracy spowodowanej chorobą, zasiłków chorobowych, macierzyńskich i opiekuńczych
11. Naliczanie i sporządzanie list wypłat na podstawie rachunków do zawartych przez Podatnika umów zleceń i umów o dzieło
12. Sporządzanie miesięcznych zestawień dotyczących naliczenia wynagrodzeń oraz informacji o odprowadzonych składkach na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy, podatek dochodowy od osób fizycznych oraz innych potrąceń
13. Sporządzanie i wysyłanie miesięcznych deklaracji ZUS.
14. Sporządzanie rocznych informacji o uzyskanych dochodach oraz o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT-11, PIT-4R)
15. Wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu pracowników
16. Wprowadzanie, aktualizowanie i archiwizowanie danych płacowych w komputerowym systemie kadry-płace.
Współpracujemy z Firmą BHP w ramach której Klienci maja zapewnioną obsługę w tej dziedzinie.